Het nieuwe forum

Alles met betrekking tot het forum vind je hier: forumregels, handleidingen, tips en trucs. Ook vragen en opmerkingen over het forum kun je hier kwijt.
Pinolovertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jan 2021 14:58

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Pinolovertje » 16 feb 2021 19:57

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zo ist! Maar ik vind t prima hier!


Sylvia
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 feb 2021 14:28

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Sylvia » 10 mar 2021 22:36

HEEL ERG LEUK DIT :-D ;) :)
Sylvia
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 feb 2021 14:28

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Sylvia » 13 mar 2021 10:41

viewtopic.php?f=41&t=203

Dit heb ik onlangs geplaatst. Is het een idee om elk huwelijk binnen dit topic uit te lichten om te voorkomen dat het chaotisch en onoverzichtelijk wordt?

En wanneer wordt een huwelijk speciaal uitgelicht? Beatrix en Claus bijvoorbeeld hebben een eigen topic maar voor welke huwelijken geldt dat nog meer?

En moeten alle foto's met een link worden gepost of mogen foto's ouder dan 50 jaar gewoon geplaatst worden? Want hoe zit dat ook alweer met copyright?
Sylvia
Berichten: 108
Lid geworden op: 08 feb 2021 14:28

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Sylvia » 16 mar 2021 17:28

Sylvia schreef:
13 mar 2021 10:41
viewtopic.php?f=41&t=203

Dit heb ik onlangs geplaatst. Is het een idee om elk huwelijk binnen dit topic uit te lichten om te voorkomen dat het chaotisch en onoverzichtelijk wordt?

En wanneer wordt een huwelijk speciaal uitgelicht? Beatrix en Claus bijvoorbeeld hebben een eigen topic maar voor welke huwelijken geldt dat nog meer?

En moeten alle foto's met een link worden gepost of mogen foto's ouder dan 50 jaar gewoon geplaatst worden? Want hoe zit dat ook alweer met copyright?
Is hier af en toe een moderator die vragen kan beantwoorden?
Pinolovertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jan 2021 14:58

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Pinolovertje » 16 mar 2021 18:28

In principe wel, naar niet dagelijks, ik zou even afwachten tot er een weekje voorbij is. In het weekend zal een van de twee vast wel kijken.
Miek
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2021 21:21

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Miek » 16 mar 2021 22:01

Vivian, complimenten voor het nieuwe forum! Ik heb mij weken geleden al aangemeld, maar kreeg bij het inloggen steeds een foutmelding.
Vanavond lukte het ineens wel :D Ik hoop vanaf nu af en toe wat te gaan posten.
Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jan 2021 09:04

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Nynke » 17 mar 2021 08:13

Sylvia schreef:
16 mar 2021 17:28
Dit heb ik onlangs geplaatst. Is het een idee om elk huwelijk binnen dit topic uit te lichten om te voorkomen dat het chaotisch en onoverzichtelijk wordt?

En wanneer wordt een huwelijk speciaal uitgelicht? Beatrix en Claus bijvoorbeeld hebben een eigen topic maar voor welke huwelijken geldt dat nog meer?

En moeten alle foto's met een link worden gepost of mogen foto's ouder dan 50 jaar gewoon geplaatst worden? Want hoe zit dat ook alweer met copyright?
Ik ben er wel, maar voor diepgaandere vragen over de forumregels vind ik dat je bij RFV moet zijn.

Mijn mening is dat huwelijken niet persé hoeven te worden uitgelicht, tenzij het grotere huwelijken zijn met veel nieuws, foto's e.d. Als er maar één post is, is het weinig zinvol om daar een eigen topic voor te openen.
Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jan 2021 09:04

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Nynke » 17 mar 2021 08:21

Ik wilde zelf sowieso nog eens gaan kijken of er nog subforums kunnen worden aangemaakt, zodat de boel wat meer geordend kan worden.
Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jan 2021 09:04

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Nynke » 17 mar 2021 08:33

Miek schreef:
16 mar 2021 22:01
Vivian, complimenten voor het nieuwe forum! Ik heb mij weken geleden al aangemeld, maar kreeg bij het inloggen steeds een foutmelding.
Vanavond lukte het ineens wel :D Ik hoop vanaf nu af en toe wat te gaan posten.
Daar zijn we zelf ook al tegenaan gelopen. Lijkt iets met cookies te maken te hebben, maar het is ons ook niet helemaal duidelijk.
Gebruikersavatar
RFV
Site Admin
Berichten: 209
Lid geworden op: 12 jan 2021 12:48
Contacteer:

Re: Het nieuwe forum

Bericht door RFV » 18 mar 2021 14:03

Sylvia schreef:
13 mar 2021 10:41
viewtopic.php?f=41&t=203

Dit heb ik onlangs geplaatst. Is het een idee om elk huwelijk binnen dit topic uit te lichten om te voorkomen dat het chaotisch en onoverzichtelijk wordt?

En wanneer wordt een huwelijk speciaal uitgelicht? Beatrix en Claus bijvoorbeeld hebben een eigen topic maar voor welke huwelijken geldt dat nog meer?

En moeten alle foto's met een link worden gepost of mogen foto's ouder dan 50 jaar gewoon geplaatst worden? Want hoe zit dat ook alweer met copyright?
In principe kan er voor ieder huwelijk een eigen topic komen. Het klopt dat er nog geen subforums zijn; dat was er nog niet van gekomen en ik wilde ook eerst afwachten óf er wel veel topics zouden komen.

Voor de zekerheid de foto's gewoon zoveel mogelijk als link plaatsen, tenzij het officiële foto's zijn (bijvoorbeeld rechtstreeks van de Koningshuizen maar dan wel met bronvermelding) met de kopfoto smokkel ik wel een beetje maar dat waag ik er dan maar op.
Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jan 2021 09:04

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Nynke » 04 mar 2022 14:26

Zo zonde dat er helemaal niet meer gepost wordt ... de tijd van forums is blijkbaar bijna voorbij.
Plaats reactie